შეფასების
რუბრიკა
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა (ჯგუფური)
ხელოვნება - V კლასი
შეფასება
კრიტერიუმები
|
მინიმალური
1-2
|
საშუალოზე დაბალი
3-5
|
საშუალოზე მაღალი
6-8
|
მაქსიმალური
9-10
|
აქტიურობა დაჩართულობა
|
არ აქტიურობს; გაფანტულია;
არ ერთვება;
გუნდი არ წარმოადგენს ერთ მთლიანობას.
|
იშვიათად ერთვება
ნაკლებად აქტიურია; უჭირს კონცენტრირება;
გუნდში ყველა თანაბრად არ არის ჩართული.
|
ატიურობს, ერთვება გაკვეთილში, მაგრამ ზოგიერთი წევრი იჩენს გაფანტულობასა და ინდიფერენტულობას. სამუშაო არ არის გადანაწილებული შესაბამისად.
|
ჩართულია, აქტიურობს, მობილიზებუ ლია;
სამუშაო კარგად არის განაწილებული - ყველამ თავისი საქმე იცის...
|
ისტ-ის საშუალებით მოძიებული მასალები
|
არ გამოიყენეს ისტ-ი
|
მოძიებული მასალები ძალიან მწირია
|
მასალები მოძიებულია, მაგრამ არ არის მდიდარი.
|
საინტერესო მასალებია მოძიებული და სრულყოფილადაა საკითხი გაშუქებულლი.
|
ორგანიზებულობა და ლიდერის არჩევა
|
გუნდი არ არის ორგანიზებული და ლიდერის არჩევაშიც შეცდა.
|
გუნდი ნაკლებადორგანიზებულია, წევრები ერთმანეთის აზრს არ ითვალისწინებენ... ან
გუნდი ორგანიზებულია, მაგრამ ლიდერი არასწორად შეარჩიეს
|
გუნდი ორგანიზებულია, ლიდერი ახერხებს მართოს იგი, თუმცა შეიმჩნევა ხარვეზები საკვანძო საკითხების გადაჭრისას.
|
გუნდი კარგადააა ორგანიზებული. ლიდერიც სწორადაა შერცეული და ასრულებს თავის ფუნქციას.
|
პრეზენტაცია
|
ძალიან მოუწესრიგებელია ვიზუალურადაც და შინაარსისობრივადაც.
|
შინაარსობრივად ან ვიზუალურად მოუწესრიგებელია.
|
მოწესრიგებულია, თუმცა, ვიზუალური მხარე ცოტა უბრალოა
|
ვიზუალური და შინაარსობრივი მხარე ჰარმონიულადაა შერწყმულლი
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий